مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 13:352019-11-23بين الملل

واکنش شاهزاده سعودی به موضع قطر درباره صلح در خلیج فارس


یک شاهزاده عربستانی با انتشار توییتی به اظهارنظر نخست وزیر سابق قطر درباره اطمینان شکننده میان اعضای شورای همکاری خلیج فارس پاسخ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، عبدالرحمان بن مساعد، شاهزاده عربستانی در پاسخ به اظهارات اخیر حمد بن جاسم، نخست وزیر سابق قطر توییت کرد: در واقع اطمینان شکننده بوده و به سال ها زمان نیاز دارد و اولین دلیل فروپاشی این اطمینان قرار گرفتن نام تو در کنار معمر قذافی، دیکتاتور سابق لیبی است.

شاهزاده عربستانی در پاسخ به مطلبی که بن جاسم منتشر کرده بود، این توییت ها را منتشر کرد.

بن جاسم گفته بود، شورای همکاری خلیج فارس در 10 سال اخیر آنگونه که مردم کشورهای عضو انتظار داشتند، فعال نبوده است؛ نمی خواهم وارد بحث اطمینان شکننده میان اعضای شورا شوم که بازسازی آن به سال ها زمان نیاز دارد.

در شرایطی که پیش بینی هایی درباره لغو محاصره قطر و پایان بحران منطقه خلیج فارس وجود دارند، به ویژه در پی تصمیم عربستان، امارات و بحرین در جام 24 خلیج فارس در دوحه، فراخوان هایی برای بازگشت اطمینان به این شورا انجام شده است.

بن جاسم درباره مساله صلح در منطقه خلیج فارس توییت کرد، آنچه این روزها درباره صلح مطرح می شوند، اگر این ها راه حل بحران و محاصره اعمال شده علیه ما باشد که به ابعاد اجتماعی، اقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش شاهزاده سعودی به موضع قطر درباره صلح در خلیج فارس

واکنش شاهزاده سعودی به موضع قطر درباره صلح در خلیج فارس