مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 15:202019-11-23بين الملل

معاون ترامپ ایران را به دخالت در امور عراق متهم کرد


معاون رییس جمهور آمریکا که هم اکنون در عراق به سر می برد، از آنچه او آن را «نفوذ ایران در عراق» خواند، ابراز نگرانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مایک پنس ، معاون رییس جمهور آمریکا در سفری که امروز شنبه (دوم آذر) به عراق داشـت، تلفنی با عادل عبدالمهدی ، نخست وزیر این کشور گفت وگو کرد.

خبرگزاری رسمی عراق (واع) به نقل از دفتر نخست وزیری این کشور گزارش داد که سفر از پیش اعلام نشده پنس به عراق با هماهنگی بغداد صورت گرفته است.

پنس که به مناسبت عید شکرگزاری برای بازدید از نیروهای آمریکا در عراق، وارد پایگاه هوایی عین الأسد در استان الانبار (غرب عراق) شده است، ایران را به دخالت در امور عراق متهم کرد و مدعی شد: ما از نفوذ ایران  در عراق نگرانیم .

پنس در عین الاسد عراق پنس در عین الاسد عراق   معاون دونالد ترامپ در سفر امروز به جای دیدار با مقات دولت مرکزی عراق، به اربیل رفت و با نچیروان بارزانی رییس منطقه کردستان عراق دیدار و گفت وگو کرد.

پنس و بارزانی   پنس طی کنفراس خبری از اربیل عراق گفت: طی تماسی که با نخست وزیر عراق داشتم، بر حق معترضان عراقی بر برپایی تظاهرات مسالمت آمیز تأکید کرد و قول داد که عراق از توسل به خشونت خودداری کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون ترامپ ایران را به دخالت در امور عراق متهم کرد

معاون ترامپ ایران را به دخالت در امور عراق متهم کرد