مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 16:002019-11-23اقتصادي

شورای گفتگو ظرفیت ارزشمندی برای شناسایی و حل مشکلات تولید است


رییس اتاق بازرگانی استان قزوین گفت: شورای گفتگو ظرفیت ارزشمندی برای شناسایی موانع کسب و کار و ارائه راهکار برای حل آنها و رونق تولید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پنجاه و ششمین جلسه شورای گفتگو با حضور استاندار، معاون اقتصادی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دادستان و مدیران دستگاههای اجرایی و بخش خصوصی عصر شنبه دراستانداری برگزار شد.

مهدی بخشنده در این جلسه اظهارداشت: در دیدار اخیر صنعتگران با رهبری، ایشان رهنمودهای کلیدی مطرح فرمودند و این که دستگاهها دنبال اصلاح روش های غلط گذشته در امور بانکی، گمرکی باشند تا فضای کسب و کار بهبود یابد.

وی بیان کرد:بهبود فضای کسب و کار نیازمند اصلاح برخی قوانین، تسهیل در فرآیندها، رفع موانع دست و پاگیر و نگاه کارشناسی است تا راه کارها به نتیجه برسد.

بخشنده یادآورشد: شورای گفتگو ظرفیت ارزشمندی برای شناسایی مشکلات و ارائه راهکار عملی برای حل آنهاست.

رییس اتاق بازرگانی استان قزوین تصریح کرد: مصوبات گدشته شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی شامل تعلیق عوارض ناوگان خارجی، تغییر مصوبه استاندارد در خصوص مشتقات نفتی و معافیت مالیاتی شرکت های تعاونی و اتحادیه ها برای فروش محصولات به غیر عضو، درخواست استفاده نکردن بانکها از اجراییات ثبتی و قراردادهای داخلی برای مسدود کردن حسابها و ممنوع ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای گفتگو ظرفیت ارزشمندی برای شناسایی و حل مشکلات تولید است

شورای گفتگو ظرفیت ارزشمندی برای شناسایی و حل مشکلات تولید است