مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 18:302019-11-23سياسي

رضایی: اقتصاد هم مانند سیاست باید تابع ولایت فقیه باشد


در کشور ما اقتصاد هم مانند سیاست باید تابع ولایت فقیه باشد تا همانند عرصه امنیتی و دفاعی در عرصه اقتصادی نیز به موفقیت برسیم.

- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در کشور ما اقتصاد هم مانند سیاست باید تابع ولایت فقیه باشد تا همانند عرصه امنیتی و دفاعی در عرصه اقتصادی نیز به موفقیت برسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست ماهیانه جامعه اسلامی مهندسین که شامگاه امروز (شنبه) در محل این تشکل برگزار شد، اظهار کرد: از اول انقلاب تاکنون همه دولت مردان ایران تلاش کردند در اقتصاد کاری انجام دهند، مخصوصا در این دو دهه اخیر تمامی توجهات قوای مختلف به اقتصاد بوده ولی هنوز به یک راهکار که به آینده آن امیدوار باشیم نرسیده ایم.

وی افزود: اقداماتی از جمله خصوصی سازی گرفته تا دادن یارانه و یا تاسیس بانکهای خصوصی در این سالها انجام شده ولی به نظر می رسد که باید کاری بنیادی در این حوزه انجام شود و نمی توان این مشکل اساسی را به اشخاص نسبت داد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: در سه سال آینده نقدینگی کشور تقریبا دو برابر خواهد شد که اگر تولید به همین مقدار رشد کند این نقدینگی ایراد ندارد ولی اگر تولید به همان میزان رشد نکند این نقدینگی در صنعت، کشاورزی، ارز، طلا و مسکن سرریز می کند و کسانی که از این دارایی ها محرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی: اقتصاد هم مانند سیاست باید تابع ولایت فقیه باشد

رضایی: اقتصاد هم مانند سیاست باید تابع ولایت فقیه باشد