مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 18:552019-11-23اقتصادي

دولتمردان از نظارت مجمع ناراحت نشوند/ باید تغییرات سیاسی را از اقتصاد جدا کنیم


دبیر مجمع تشخیص با بیان اینکه مسئولیت نظارت را در مجمع تشخیص طی دوسال اخیر فعال کرده ایم و از دولتمردان تقاضا داریم از نظارت ما ناراحت نشوند، - گفت: باید تغییرات سیاسی را از اقتصاد جدا کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی مجمع، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست ماهیانه جامعه اسلامی مهندسین که شامگاه امروز (شنبه) در محل این تشکل برگزار شد، اظهار داشت: از اول انقلاب تاکنون همه دولت مردان ایران تلاش کردند در اقتصاد کاری انجام دهند، مخصوصا در این دو دهه اخیر تمامی توجهات قوای مختلف به اقتصاد بوده ولی هنوز به یک راهکار که به آینده آن امیدوار باشیم نرسیده ایم.

وی افزود: اقداماتی از جمله خصوصی سازی گرفته تا دادن یارانه و یا تاسیس بانکهای خصوصی در این سالها انجام شده ولی به نظر می رسد که باید کاری بنیادی در این حوزه انجام شود و نمی توان این مشکل اساسی را به اشخاص نسبت داد.

رضایی تصریح کرد: تمامی اشخاص و گروه های سیاسی که در این سالها آمده اند و رفتند با مسائل مشترکی از جمله بیکاری، نوسان نرخ تورم درگیر بوده اند.

همچنین به طور مثال در تمامی دولت ها در دوره دوم آنها بدون استثنا نرخ ارز دو برابر شده است که اگر این روند ادامه پیدا کند کسی نمی تواند تضمین کند که در دوره دوم دولت آینده دلار به 25 هزار توم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولتمردان از نظارت مجمع ناراحت نشوند/ باید تغییرات سیاسی را از اقتصاد جدا کنیم

دولتمردان از نظارت مجمع ناراحت نشوند/ باید تغییرات سیاسی را از اقتصاد جدا کنیم