مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 05:352019-11-24اقتصادي

وام اشتغال روستایی در مازندران صرف خرید زمین و ملک شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا امام قلی تبار، بازرس هیئت مدیره مجمع عالی نمایندگان کارگران درباره وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغالی در استان مازندران گفت: - بازرس هیئت مدیره مجمع عالی نمایندگان کارگران با اشاره به اینکه اکثر تسهیلات اشتغالی در استان مازندران به سمت سرمایه گذاری در زمین هدایت شده است گفت:بسیاری از جوانان به دلیل نبود کار به استان های همجوار مهاجرت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا امام قلی تبار، بازرس هیئت مدیره مجمع عالی نمایندگان کارگران درباره وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغالی در استان مازندران گفت: متأسفانه اکثر تسهیلات اشتغالی به طور صحیح توزیع نشده است.

مشاهده می کنیم تسهیلات به دست افرادی رسیده است که بیشتر در بحث سرمایه گذاری زمین هدایت شده و نظارت دقیقی در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: بسیاری از جوانان به دلیل نبود کار به استان های همجوار مهاجرت کرده و با مهاجرت آن ها تقاضا برای اشتغال کاهش پیدا می کند و این باعث شده که نرخ بیکاری کاهشی قلمداد شود، درصورتی که بیکاری کاهش نیافته است بلکه متقاضیان کار به استان های دیگر مهاجرت کرده اند.

این مسئله در سراسر کشور وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام اشتغال روستایی در مازندران صرف خرید زمین و ملک شد

وام اشتغال روستایی در مازندران صرف خرید زمین و ملک شد