مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 05:402019-11-24اقتصادي

حق مردم باید در سهمیه بندی بنزین رعایت شود/ روایت از طرح بنزینی که دولت نپذیرفت


دولت باید برای کنترل قیمت ها کار ویژه ای کند و مردم احساس نکنند حق آن ها نادیده گرفته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدحسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شب گذشته (شنبه) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با اشاره به اجرای طرح افزایش قیمت بنزین، گفت: اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در موضوع سهمیه بندی بنزین ورود کردند، برای حفظ جایگاه شورای عالی هماهنگی سران سه قوه و جلوگیری از ایجاد اختلاف میان مردم بود، زیرا از زمان تحریم های جدید در سال 88- 89 دشمنان کشور اعلام کرده بودند که هدفشان از تحریم؛ بدبین کردن مردم به حکومت و ایجاد اختلاف میان ملت ایران است.

وی افزود: اگر بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اجرای طرح سهمیه بندی بنزین و کنترل قیمت ها کامل دیده نشود جفا در حق مردم است.

عضو مجمع تشخیص تصریح کرد: آگاهی، بصیرت و شعور باطنی مردم ایران و هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی مانع اتفاقات ناگوار در کشور می شود و این موجب شده است کشور ما امن ترین کشور منطقه باشد.

صفار هرندی گفت: در حالی که در دوره قاجار و خائن پهلوی برای امنیت کشور باج می دادیم و قسمت های زیادی از ایران ازجمله بحرین را واگذار کردیم، اما در دوران انقلاب اسلامی نه تنها چیزی از دست ندادیم بلکه همه فهمیده اند هزینه درگیر شدن با جمهوری اسلامی ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق مردم باید در سهمیه بندی بنزین رعایت شود/ روایت از طرح بنزینی که دولت نپذیرفت

حق مردم باید در سهمیه بندی بنزین رعایت شود/ روایت از طرح بنزینی که دولت نپذیرفت