مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 06:102019-11-24دانش

تکمیل ظرفیت کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی آغاز شد


تمدید مهلت پذیرش دانشجو در دوره های «کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای» و دوره های «مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز شد.

- تمدید مهلت پذیرش دانشجو در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای و دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تمامی داوطلبان واجد شرایط علاقه مند به تحصیل در رشته های تحصیلی دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ماه سال 1398 (اعم از داوطلبانی که در پذیرش دوره مذکور ثبت نام کرده و یا ثبت نام نکرده اند) می توانند در این دوره ها ثبت نام کنند.

جزییات پذیرش در دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی داوطلبان برای ثبت نام در رشته های تحصیلی متناسب با نوع مدرک دیپلم خود در مراکز و واحدهای آموزشی پذیرنده در این مرحله، می توانند با مطالعه جداول رشته محل ها و مشخص کردن رشته و مراکز و واحدهای آموزشی مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارک اعلام شده از 2 تا 10 آذرماه 98 به مراکز و واحدهای آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل ظرفیت کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی آغاز شد

تکمیل ظرفیت کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی آغاز شد