مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 07:462019-11-24فرهنگي

کتابی که گفتگو با خدا را به کودکان آموزش می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، انتشارات دفتر نشر فرهنگ اسلامی کتاب من خدا هستم، با من حرف بزن نوشته حمید گروگان را با شمارگان هزار نسخه، - حمید گروگان در آخرین کتاب خود با عنوان من خدا هستم، با من حرف بزن که توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر شده، به آموزش گفتگو با خدا به کودکان می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، انتشارات دفتر نشر فرهنگ اسلامی کتاب من خدا هستم، با من حرف بزن نوشته حمید گروگان را با شمارگان هزار نسخه، 52 صفحه و بهای 25 هزار تومان با کیفیتی تقریبا نفیس در کاغذ گلاسه منتشر کرد.

نویسنده در این کتاب به روایت کودکی به نام شکیبا می پردازد که تنهاست و می خواهد با کسی حرف بزند، اما طرف گفت وگویش را پیدا نمی کند و خدا طرف گفت وگویش می شود.

در این روایت همه سخنان خدا از قرآن استفاده شده و تمام جملات مستند به کلام الله مجید است.

این گفتگو به زبانی کودکانه نوشته شده است و نویسنده استنادات خود و ارجاعاتش به کلام الله مجید را در انتهای کتاب درج کرده است.

در این گفت: وگوی کوتاه کودک از تنهایی می گوید، از محدودیت های پدر و مادر که صبر و حوصله یا پول کافی برای شنیدن سخن های او یا برآوردن درخواست هایش ندارند و نویسنده با همان آیات قرآن جواب او را می دهد و هر جا لازم باشد توضیحی در مورد سختی های پیش روی کودک در ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابی که گفتگو با خدا را به کودکان آموزش می دهد

کتابی که گفتگو با خدا را به کودکان آموزش می دهد