مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 08:252019-11-24اجتماعي

استقرار سند تحول بنیادین از طراحی آن پیچیده تر است


استقرار و اجرای مؤلفه های یک نظام مانند سند تحول بنیادین بسیار پیچیده تر از طراحی آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وزیر آموزش و پرورش هم در این نشست گفت: اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از الزامات و دغدغه های وزارت آموزش و پرورش و شخص بنده است.

استقرار و اجرای مؤلفه های یک نظام بسیار پیچیده تر از طراحی آن است.

متأسفانه با روند موجود و با توجه به مشکلات فعلی برنامه ریزی بلندمدت و پایدار برای تعلیم و تربیت امکان پیگیری اندکی دارد.

وی درباره الزامات اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: اولین گام استقرار و پیاده سازی این سند قابلیت سازی و زمینه سازی برای اجرای برنامه های سند در وزارت آموزش و پرورش است.

محسن حاجی میرزایی ادامه داد: ما باید روی برون دادهای برنامه ها و مطالبات مان توافق کنیم و بعد از آن مدارس تراز سند را به عنوان الگو معرفی کنیم و بعد از این مرحله می توان برای بروندادها شاخص تعیین کرد.

وی افزود: با توجه به شرایط پیش رو و امکانات فعلی وزارت آموزش و پرورش قبل از هرچیز باید وضعیت فعلی و وضعیت مورد انتظار مشخص شده باشد تا بتوان برای رفع خلأهای موجود اقدام به برنامه ریزی کرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در این جلسه با یادآوری فعالیت های دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال های گذشته گفت: ست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار سند تحول بنیادین از طراحی آن پیچیده تر است

استقرار سند تحول بنیادین از طراحی آن پیچیده تر است