مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 08:302019-11-24ورزشي

همایش کارآفرینی دانشگاه پیام نور همدان فردا، چهارم آذر برگزار می شود


حسن برجی، جانشین قرارگاه شهید تهرانی مقدم بسیج دانشجویی همدان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از برگزاری دوره کارآفرینی در دانشگاه پیام نور این استان خبر داد و گفت: - جانشین قرارگاه شهید تهرانی مقدم بسیج دانشجویی همدان از برگزاری همایش کارآفرینی در دانشگاه پیام نور استان خبر داد و گفت: ارگان های مختلفی برای حمایت از دانشجویان کارآفرین پای کار می آیند.

حسن برجی، جانشین قرارگاه شهید تهرانی مقدم بسیج دانشجویی همدان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از برگزاری دوره کارآفرینی در دانشگاه پیام نور این استان خبر داد و گفت: برنامه ریزی برای برگزاری این همایش، از چند ماه قبل آغاز شده و توانستیم موافقت رییس دانشگاه پیام نور و دیگر مسئولان را بگیریم و همچنین موفق شدیم از افرادی مانند محسن حبیبی، جانشین اعتلای طرح اعتلای بسیج دانشجویی کشور و هاشمی، رییس سابق شرکت های صنایع کوچک همدان برای حضور در این همایش دعوت کنیم.

برجی بیان کرد: پس از برگزاری این دوره و از آذر امسال قرار است دوره های تخصصی برگزار شود و هاشمی در این دوره ها ما را همراهی خواهد کرد.

جانشین قرارگاه شهید تهرانی مقدم بسیج دانشجویی همدان با بیان اینکه برای برگزاری این دوره ها سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری همدان، شورای شهر و ناحیه دانشجویی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش کارآفرینی دانشگاه پیام نور همدان فردا، چهارم آذر برگزار می شود

همایش کارآفرینی دانشگاه پیام نور همدان فردا، چهارم آذر برگزار می شود