مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 10:062019-11-24سياسي

رقابت در تولید محتوای در جشنواره رسانه های دیجیتال


این جشنواره به دنبال بسترسازی برای تولید محتوای همه اقشار مردم در فضای مجازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای محمدحسین اسماعیلی در نشست خبری هفتمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی که پیش از ظهر امروز در محل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد؛ افزود: در شرایط حساس و پیچیده کنونی که در عرصه دیجیتال به سر می بریم و فضای ارتباطی نسبت به گذشته تفاوت های بسیاری پیدا کرده است ما می توانیم با یک نگاه ایجابی از فضای مجازی نهایت استفاده را ببریم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره حضور فعالانه در فضای مجازی گفت: این تأکیدات نشان دهنده ضرورت بهره برداری از حداکثر ظرفیت ها برای انتقال فرهنگ ایرانی- اسلامی است و اگر در فضای مجازی نتوانیم با نگاه فعالانه حرکت کنیم، به یقین بازنده خواهیم بود.

رییس هفتمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی افزود: ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطابق نظر ایشان همین نگاه ایجابی را پیش گرفته ایم، زیرا وقتی می بینیم کشور های دیگر و به ویژه دشمنان نظام اسلامی با قدرت در این عرصه آمده اند ما نیز باید به تولید محتوا در فضای مجازی بپردازیم.

آقای اسماعیلی درباره اهداف برگزاری این جشنواره توضیح داد: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، هم افزایی فعالان فضای مجازی در ترویج مفاهیم دین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت در تولید محتوای در جشنواره رسانه های دیجیتال

رقابت در تولید محتوای در جشنواره رسانه های دیجیتال