مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 10:102019-11-24اقتصادي

منتظر نخستین خودروی الکتریکی اشکودا باشید+ تصاویر


نخستین خودروی الکتریکی و جدید اشکودا اوایل سال آینده میلادی وارد خط تولید خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به افزایش محبوبیت و استقبال شهروندان و مشتریان جهانی از خودروهای برقی، پاک و دوستدار محیط زیست به نظر می رسد که بسیاری از شرکت های خودروسازی به سمت و سوی توسعه، تولید و عرضه محصولاتی با بهره مندی از موتور و پیشرانه های الکتریکی روی آورده اند تا بدین ترتیب بتوانند نظر و رضایت طرفداران محیط زیست و مشتریان خود را جلب کنند.

تازه ترین اخبار و گزارش های منتشر شده در وب سایت insideevs نشان می دهد که محصول الکتریکی و جدید شرکت اشکودا قرار است در اوایل سال 2020 میلادی وارد خط تولید انبوه شده و در دسترس کاربران و مشتریان قرار خواهد گرفت.

این خودرو که اشکودا CITIGOe iV نام دارد، در کارخانه این شرکت خودروسازی در شهر براتیسلاوای اسلوواکی به تولید خواهد رسید که گفته می شود دو خودروی الکتریکی فولکس واگن نیز در آن تولید خواهد شد.

این خودرو نخستین محصول تمام الکتریکی و دوستدار محیط زیست برند اشکودا به شمار خواهد آمد که قادر است مسافتی به طول 260 کیلومتر را بپیماید که البته کارشناسان و متخصصان فعال در صنعت خودرو بر این باورند که می تواند پیمایش بیشتری نیز داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظر نخستین خودروی الکتریکی اشکودا باشید+ تصاویر

منتظر نخستین خودروی الکتریکی اشکودا باشید+ تصاویر