مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 10:202019-11-24اقتصادي

افزایش بهره وری آب در اراضی کشاورزی میامی


مدیر آب وخاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از افزایش بهره وری آب در اراضی کشاورزی میامی خبر داد و با اشاره به فعالیت های جهادی این مدیریت در مناطق محروم گفت: - ایسنا/سمنان مدیر آب وخاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از افزایش بهره وری آب در اراضی کشاورزی میامی خبر داد و با اشاره به فعالیت های جهادی این مدیریت در مناطق محروم گفت: تاکنون عملیات آبیاری کم فشار در166 هکتار از اراضی منطقه پل ابریشم میامی اجراشده است.

حسین شاهینی در نشستی با بهره برداران منطقه پل ابریشم میامی اظهار کرد: مدیریت آب وخاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با توجه به وظایف ذاتی خود و در راستای رفع محرومیت از چهره منطقه و افزایش بهره وری آب برنامه های متعددی را در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به ضرورت توجه به مسائل زیربنایی بخش کشاورزی در مناطق روستایی گفت: اگر به این مهم توجه نشود شاهد مهاجرت روزافزون جمعیت و خالی از سکنه شدن در روستاها خواهیم بود.

مدیر آب وخاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تصریح کرد: ازاین رو افزایش بهره وری آب و ارتقاء سطح زیستی روستاییان در اولویت فعالیت های این مدیرت در منطقه محروم پل ابریشم میامی قرارگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بهره وری آب در اراضی کشاورزی میامی

افزایش بهره وری آب در اراضی کشاورزی میامی