مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 10:452019-11-24بين الملل

معارضان سودانی اظهارات «البرهان» درباره حمایت ریاض و ابوظبی را محکوم کردند


انجمن مشاغل سودان به عنوان یکی از مهم ترین اعضای ائتلاف معارض «آزادی و تغییر» اظهارات رییس شورای حاکمیتی انتقالی این کشور در خصوص حمایت های ریاض و ابوظبی از سودان را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، انجمن مشاغل سودان ضمن محکوم کردن اظهارات عبدالفتاح البرهان رییس شورای حاکمیتی سودانی درباره حمایت عربستان و امارات از سودان از زمان استقلال این کشور، این سخنان را مغلطه کاری حاکمان سودان و نادیده گرفتن واقعیت و حقایق تاریخ توصیف کرد.

انجمن مذکور که یکی از مهم ترین اعضای ائتلاف معارض آزادی و تغییر است، با اشاره به استقلال سودان در سال 1956 تأکید کرد که امارات با فاصله 15 سال از این تاریخ، تأسیس شد ضمن اینکه تاریخ طولانی سودان در یاری این کشورها و ارائه تجربیات به آن ها حتی برای رهبران و شهروندان این کشورها نیز شناخته شده است.

طبق گزارش شبکه الجزیره ، انجمن مشاغل سودان همچنین با اشاره به اینکه سودان اهل گدایی نیست، از حاکمان این کشور خواست تا از بیان چنین سخنانی که مغلطه کاری و نادیده گرفتن تاریخ و واقعیت هاست، اجتناب کنند.

این انجمن یادآور شد که اعضای شورای حاکمیتی و نمایندگان ملت در این شورای انتقالی بایستی در سخن و عمل ارزش های انقلاب دسامبر را حفظ کنند چرا که این انقلاب به خواست ملت و برای اعاده کرامت ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارضان سودانی اظهارات «البرهان» درباره حمایت ریاض و ابوظبی را محکوم کردند

معارضان سودانی اظهارات «البرهان» درباره حمایت ریاض و ابوظبی را محکوم کردند