مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 10:562019-11-24دانش

نحوه ثبت نام و انتخاب رشته های بدون آزمون پیام نور اعلام شد


دانشگاه پیام نور جزییات پذیرش دانشجو برای مرحله پذیرش صرفا با سوابق تحصیلی(بدون آزمون) در دانشگاه پیام نور را به همراه دستورالعمل ثبت نام در این مرحله اعلام کرد.

- دانشگاه پیام نور جزییات پذیرش دانشجو برای مرحله پذیرش صرفا با سوابق تحصیلی(بدون آزمون) در دانشگاه پیام نور را به همراه دستورالعمل ثبت نام در این مرحله اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر این اساس، کلیه داوطلبان پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (اعم از داوطلبانی که در پذیرش رشته های صرفاً با سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1398 ثبت نام نموده و یا ننموده اند) در دانشگاه پیام نور باید توجه داشته باشند طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، می توانند به منظور اطلاع از رشته های تحصیلی دانشگاه ها و مؤسسات پذیرنده دانشجو در این مرحله، جداول حاوی اطلاعات رشته محل ها را که لینک آن در ذیل این خبر درج شده، مشاهده نموده و ضمن مشخص نمودن رشته و مؤسسه آموزش عالی مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارک ذیل و با توجه به موارد اعلام شده از تاریخ 28 آبان لغایت 30 دی ماه به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمایند.

بر این اساس، کلیه متقاضیان اعم از داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 1398 ثبت نام نموده یا ننموده اند می توانند در این فراخوان ثبت نام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه ثبت نام و انتخاب رشته های بدون آزمون پیام نور اعلام شد

نحوه ثبت نام و انتخاب رشته های بدون آزمون پیام نور اعلام شد