مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 12:052019-11-24سياسي

نماینده دماوند: استعفای حجتی صحت دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، قاسم میرزایی نکو عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به این سؤال که شنیده می شود وزیر جهاد کشاورزی تقاضای استعفای خود را از رییس جمهور مطرح کرده است، - میرزایی با اشاره به اینکه استعفای محمود حجتی صحت دارد، گفت: این استعفا مربوط به قبل است که تاکنون برای آن تعیین تکلیفی نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، قاسم میرزایی نکو عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به این سؤال که شنیده می شود وزیر جهاد کشاورزی تقاضای استعفای خود را از رییس جمهور مطرح کرده است، اظهار داشت: این استعفا هنوز تأیید نشده است.

وی در پاسخ به این سؤال که تقاضای این استعفا چه موقع مطرح شده است؟ گفت: این استعفا مربوط به قبل از زمانی که آقای خلیل آقایی را دستگیر کرده بودند مطرح شده بود و بیشتر در حد بیانیه بود.

میرزایی نکو ادامه داد: برای بحث استعفای حجتی تعیین تکلیف نشده بود و اکنون دوستان شایعه کردند که به خاطر تعیین تکلیف نشدن استعفای وزیر جهاد کشاورزی، می خواهد بر استعفای خود پابرجا بایستد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که آیا وزیر جهاد کشاورزی به مجلس اعلام کرده است که در روز سه شنبه در جلسه استیضاحش حضور نخواهد یافت؟ گفت: نه، این را به مجلس اعلام نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده دماوند: استعفای حجتی صحت دارد

نماینده دماوند: استعفای حجتی صحت دارد