مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 12:352019-11-24پزشكي

تکذیب مرگ بیمار بر اثر آنفولانزا در بیمارستان «صیاد شیرازی» گرگان


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبر مرگ یک بیماردر بیمارستان «صیاد شیرازی» گرگان را تکذیب کرد و گفت: در این فرد که بیمار 37 ساله بوده بر اثر ایست قلبی و مرگ ناگهانی فوت کرده است در حالی که آنفولانزا چنین علائمی ندارد.

- سراج الدین عارف نیا امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص خبر مرگ مشکوک یک بیمار در بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان که گفته می شود شب گذشته بر اثر آنفولانزا جان خود را از دست داده است اظهار کرد: این فرد که بیمار 37 ساله بوده بر اثر ایست قلبی و مرگ ناگهانی فوت کرده است در حالی که آنفولانزا چنین علائمی ندارد.

وی ادامه داد: آنفولانزا به هیچ عنوان مرگ ناگهانی را به بیمار نمی دهد و حداقل چهار روز بیمار با علائم مشخص دچار مشکلاتی می شود و در نهایت به هیچ روش درمانی پاسخ مثبت نمی دهد و در نهایت منجر به مرگ بیمار می شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه چهار نفر تاکنون در استان گلستان بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند، گفت: تمامی مراکز درمانی در سطح استان گلستان برای مقابله با این شرایط آمادگی کامل دارند.

عارف نیا بیان کرد: در شرایط فعلی هر فردی که آنفولانزای مشکوک داشته باشد یا مادر باردار باشد، بیماری زمینه ای داشته باشد و یا مشکلات تنفسی داشته باشد ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب مرگ بیمار بر اثر آنفولانزا در بیمارستان «صیاد شیرازی» گرگان

تکذیب مرگ بیمار بر اثر آنفولانزا در بیمارستان «صیاد شیرازی» گرگان