مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 14:352019-11-24سياسي

«کودکان اقتصاددان» ثمره آتش به اختیاری یک استاد در جنگ اقتصادی


کودکان اقتصاددان ثمره آتش به اختیاری یک استاد در جنگ اقتصادی عضو هیأت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان گفت: مردم نیز باید اقتصاد مقاومتی را فهم و نقش آفرینی کنند که تحقق آن نیاز به یک جریان تربیتی دارد، برای آموزش مفاهیم اقتصادی به کودکان کتاب های اقتصادیار کوچک 1 و 2 است که در مرکز کارآفرینی دانشگاه اصفهان در دسترس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، برخی با شنیدن اسم بسیج افرادی را به یاد می آورند که بدون نظم و تفکری منسجم دست به فعالیت جهادی می زنند اما این ارتش 20 میلیونی نخبگانی را در خود پرورش داده که هر زمان رهبر انقلاب آنان را فراخوان کرده پا به میدان جهاد در عرصه های مختلف گذاشته اند.

مهدی طغیانی، عضو هیأت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، از همین گروه بسیجی هاست که از دوران کودکی به عضویت این سازمان درآمده و با پرورش در رده های مختلف بسیج به خدمت مشغول شده است و سابقه حضور در اقشار مختلف تخصصی بسیج را دارد.

طغیانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: از دوران نوجوانی وارد بسیج محلات شدم و در دوران دبیرستان به عضویت بسیج دانش آموزی درآمدم و با ورود به دانشگاه در بسیج دانشجویی مشغول به فعالیت شدم و هم اکنون عضو بسیج اساتید دانشگاه اصفهان هستم و بنابر زمینه فعالیت خودم اقشار مختلف بسیج را تجربه کرده ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کودکان اقتصاددان» ثمره آتش به اختیاری یک استاد در جنگ اقتصادی

«کودکان اقتصاددان» ثمره آتش به اختیاری یک استاد در جنگ اقتصادی