مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 14:502019-11-24اقتصادي

45 درصد از مساکن روستایی آذربایجان شرقی، مقاوم سازی شده اند


مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی گفت: 45 درصد از مساکن روستایی آذربایجان شرقی، مقاوم سازی شده اند و نزدیک به 52 درصد هم در حال مقاوم سازی هستند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی گفت: 45 درصد از مساکن روستایی آذربایجان شرقی، مقاوم سازی شده اند و نزدیک به 52 درصد هم در حال مقاوم سازی هستند.

حافظ باباپور در بازدید از روند ساخت اسکان موقت و آواربرداری در روستای زلزله زده ورنکش اظهار کرد: بر اساس آمار سال 1395، حدود 3400 واحد مسکن روستایی داشتیم که 152 هزار واحد مقاوم سازی شده است.

وی افزود: خوشبختانه میانگین مساکن نوسازی شده روستایی آذربایجان شرقی از نرم کشوری بالاتر بوده و شهرستان میانه نیز از نرم استانی و نرم کشوری جلوتر است.

وی با اشاره به کم بودن تلفات زلزله آذربایجان شرقی با وجود زیاد بودن شدت آن، گفت: استقبال خوب روستاییان از وام نوسازی یکی از دلایل کم بودن تلفات جانی زمین لرزه اخیر بود و عمده خانه های بهره مند از وام روستایی، مقاوم بودند و حتی ترک هم برنداشته بودند.

باباپور اظهار کرد: حاضر به پرداخت وام وام 40 میلیون تومانی با کارمزد پنج درصد هستیم و مشکلی در شبکه بانکی یا بنیاد مسکن برای پرداخت نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 درصد از مساکن روستایی آذربایجان شرقی، مقاوم سازی شده اند

45 درصد از مساکن روستایی آذربایجان شرقی، مقاوم سازی شده اند