مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 15:502019-11-24ورزشي

برگزاری سومین دوره مسابقه کشوری دو صحرانوردی «رعد» در بوشهر


مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان بوشهر از برگزاری سومین دوره مسابقه کشوری دو صحرانوردی رعد به میزبانی دانشگاه پیام نور بوشهر در اسفندماه سال جاری خبر داد.

- برگزاری سومین دوره مسابقه کشوری دو صحرانوردی رعد در بوشهر مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان بوشهر از برگزاری سومین دوره مسابقه کشوری دو صحرانوردی رعد به میزبانی دانشگاه پیام نور بوشهر در اسفندماه سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سید عادل میری بعد از ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل اسبق پرسپولیس تهران و سرپرست فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: دو ماراتن سال ها است که در دنیا و به خصوص بازی های المپیک برگزار می شود و این مسابقه یکی از بخش های اصلیِ بازی های المپیک است که در تمام ادوار آن برگزار شده است.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان بوشهر افزود: دانشگاه پیام نور استان بوشهر برای سومین سال پیاپی مسابقه دو تحت عنوان رعد به مناسبت بزرگداشت شهید رییسعلی دلواری  در اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه هر سال حدود 500 مسابقه ماراتن در نقاط مختلف دنیا برگزار می شود، ادامه داد: اکثر شرکت کنندگان این مسابقات، دوندگان تفننی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سومین دوره مسابقه کشوری دو صحرانوردی «رعد» در بوشهر

برگزاری سومین دوره مسابقه کشوری دو صحرانوردی «رعد» در بوشهر