مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 16:202019-11-24اقتصادي

سیاست های اقتصادی دولت بار سنگینی بر دوش مستضعفین تحمیل می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اجتماع اعتراضی فریاد مستضعفان در بیانیه پایانی خود آورده است: پیرو اعلام ناگهانی و شبانه افزایش قیمت بنزین، - اجتماع اعتراضی فریاد مستضعفان در بیانیه پایانی خود آورده است: سیاست های اقتصادی دولت که هدفی جز تسهیل گری جهت پیوستن ایران به دهکده جهانی ندارد، بار سنگینی بر دوش مستضعفین تحمیل می کند.

دولت، به جای اصلاح ساختاری اقتصاد در مواردی از قبیل: مالیات مسکن و پزشکان و اصلاح نظام اقتصادی پتروشیمی ها و حمایت از تولید داخلی، اکثر مواقع برای حل مشکلات خود اولین و راحت ترین کار یعنی دست کردن در جیب مستضعفین را در دستور کار خود قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اجتماع اعتراضی فریاد مستضعفان در بیانیه پایانی خود آورده است: پیرو اعلام ناگهانی و شبانه افزایش قیمت بنزین، اعتراضات و نگرانی هایی از جانب مردم ابراز شد.

همزمان با شروع اعتراضات مردمی در برخی شهرها، دشمنان ملت ایران که از هر فرصتی برای پیشبرد اهداف خود سوءاستفاده می کنند، این بار نیز، چون مگس بر روی زخم تازه ملت نشسته و با شرارت و نفاق، اعتراض به حق مردم را به سمت آشوب و در پی آن آسیب رساندن به اموال عمومی و غارت منحرف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های اقتصادی دولت بار سنگینی بر دوش مستضعفین تحمیل می کند

سیاست های اقتصادی دولت بار سنگینی بر دوش مستضعفین تحمیل می کند