مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 18:152019-11-24سياسي

دست های استکبار در ایجاد اغتشاش ها مشهود است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به وقایع اخیر در کشور گفت: ردپا و دست های استکبار در ایجاد همه اوباشگری ها و اغتشاش ها مشهود است.

- حجت الاسلام شکریان ، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران شامگاه یکشنبه در گردهمایی مدیران ادارات و نمایندگی های تبلیغات اسلامی شهرهای مازندران در چالوس با بیان اهداف برگزاری این گردهمایی اشاره کرد و گفت: طرح تحول اجتماعی مسجد محور از جمله طرح های جدی برای توانمندسازی روستاها و محلات و می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات امروز جامعه باشد.

وی ضمن تقدیر از حضور مردم مازندران در راهپیمایی روز سوم آذر ماه افزود: مردم همیشه در صحنه مازندران همانند دیگر استانها و شهرهای مختلف کشور با حضور خود ، ریشه فتنه را خشک کردند و نشان دادند راه برای برون رفت از مشکلات، تبعیت از قانون و دفاع از ارزشهای انقلابی است.

عضو شورای عمومی مازندران به بیان روند شکل گیری اغنشاش در روزهای اخیر اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب با استفاده از فضای تبلیغاتی شبکه های مجازی و عناصر خودباخته و سرسپرده داخلی و با سوءاستفاده از نگرانی های به حق مردم ، به دنبال تضعیف و فروپاشی نظام، به برخی از اماکن مذهبی، اقتصادی و فرهنگی آسیب رسانده و حتی پا را فراتر گذاشته و به مردم عادی نیز حمله ور شدند و چند تن از مدافعین انقلاب و کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست های استکبار در ایجاد اغتشاش ها مشهود است

دست های استکبار در ایجاد اغتشاش ها مشهود است