مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 21:202019-11-24اقتصادي

مرکبات گیلان در حال برداشت است


رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: تاکنون ده درصد محصول در پنجمین استان تولیدکننده مرکبات برداشت شده است.

    - ایسنا/گیلان رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: تاکنون ده درصد محصول در پنجمین استان تولیدکننده مرکبات برداشت شده است.

    علی درجانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه گیلان 26 هزار نفر باغدار مرکبات دارد، گفت: در حال حاضر مرکبات گیلان در حال برداشت است.

وی افزود: بالغ بر 11 هزار 140هکتار از سطح اراضی استان به باغات مرکبات اختصاص دارد و شهرستان های رودسر، لنگرود و املش از شهرستان های قطب تولیدکننده مرکبات گیلان هستند.

درجانی ادامه داد: پیش بینی می شود، امسال 175 هزار تن مرکبات در گیلان برداشت شود و تاکنون ده درصد از مرکبات استان برداشت شده است.

وی با اشاره به اینکه مرکبات گیلان از کیفیت مطلوبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: مرکبات استان علاوه بر اینکه در بازارهای محلی و استانی به استانهای همجوار نیز فرستاده می شود.

درجانی با بیان اینکه مرکبات گیلان برای تامین ذخیره میوه شب عید نیز انبار می شود، افزود: 90درصد مرکبات گیلان پرتقال و مابقی نارنگی، گریپ فروت، لیمو و.

است.

وی با بیان اینکه پایان آذرماه زمان نهایی برداشت مرکبات در گیلان است، تصریح کرد: میزان افزایش یا کاهش مرکبات گیلان پس از برداشت نهایی اعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکبات گیلان در حال برداشت است

مرکبات گیلان در حال برداشت است