مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 22:302019-11-24ورزشي

اعلام اسامی 30 نامزد جایزه بهترین بازیکن سال آفریقا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کنفدراسیون فوتبال آفریقا از لیست 30 نفره نامزدهای عنوان بهترین بازیکن سال این قاره رونمایی کرد.

نام محمد صلاح بهترین بازیکن سال 2018 در این لیست دیده می شود و این در حالی است که پیر امریک اوبامیانگ برنده این جایزه در سال 2015، - کنفدراسیون فوتبال آفریقا لیست اولیه کاندیدا های عنوان بهترین بازیکن سال این قاره را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، کنفدراسیون فوتبال آفریقا از لیست 30 نفره نامزدهای عنوان بهترین بازیکن سال این قاره رونمایی کرد.

نام محمد صلاح بهترین بازیکن سال 2018 در این لیست دیده می شود و این در حالی است که پیر امریک اوبامیانگ برنده این جایزه در سال 2015، برای ششمین سال متوالی نامش در میان نامزدها به چشم می خورد.

در این مراسم بهترین بازیکن مردان آفریقا، بهترین بازیکن زنان آفریقا، بهترین بازیکن باشگاهی، بهترین تیم ملی سال (مردان و زنان)، بهترین بازیکن جوان سال و بهترین مربی سال (مردان و زنان) انتخاب خواهند شد.

مراسم بهترین های سال آفریقا در تاریخ 7 ژانویه 2020 (17 دی 1398) در مصر برگزار می شود.

لیست 30 نفره نامزدهای بهترین بازیکن سال 2019 آفریقا به شرح ذیل است: اشرف حکیمی (مراکش - بروسیا دورتموند)، آندره اونانا (کامرون - آژاکس)، بغداد بونجاح (الجزایر - السد قطر)، کارولوس آندریام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام اسامی 30 نامزد جایزه بهترین بازیکن سال آفریقا

اعلام اسامی 30 نامزد جایزه بهترین بازیکن سال آفریقا