مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 02:202019-11-24حوادث

297 سارق و خریدار اموال مسروقه در استان بوشهر دستگیر شدند


رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و انهدام 80 باند سرقت در سطح استان خبر داد و گفت: در هشت ماه نخست امسال 297 سارق و خریدار اموال مسروقه در استان بوشهر دستگیر شد.

- سرهنگ جوشن سهرابی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مقابله با سرقت یکی از اولویت های مهم امسال نیروی انتظامی بوده است و در این راستا در استان بوشهر نیز طرح های خوبی اجرا شده است.

وی از شناسایی و دستگیری 297 سارق و خریدار اموال مسروقه در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکون 80 باند سرقت در سطح استان شناسایی و منهدم شده و 182 سارق و 115 خریدار اموال مسروقه دستگیر شده است.

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر با اشاره به کشف 984 فقره سرقت در سطح استان بیان کرد: در زمینه سرقت های مسلحانه شاهد کاهش کاهش 40 درصدی در سطح استان هستیم.

وی میزان کاهش سرقت قطعات خودرو را سه درصد عنوان کرد و افزود: سرقت داخل خودرو 13 درصد، سرقت محموله 50 درصد، قاپ زنی 36 درصد، جیب بری 100 درصد و سرقت مغازه هشت درصد کاهش داشته است.

سهرابی با اشاره به منفی بودن آمار سرقت بانک و سرقت از مغازه های طلافروشی طی هشت ماه نخست امسال، خاطرنشان کرد: مردم نقش مهمی در امنیت داشته اند و این آمارها با همکاری مردم حاصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

297 سارق و خریدار اموال مسروقه در استان بوشهر دستگیر شدند

297 سارق و خریدار اموال مسروقه در استان بوشهر دستگیر شدند