مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 05:002019-11-25سياسي

بخش صادرات غیرنفتی نیازمند کار تخصصی است


نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس گفت: در بخش صادرات غیرنفتی از جمله پسته موفق نشدیم شرکت هایی راه اندازی کنیم که به صورت تخصصی کار و صادرات داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرند، حسین امیری یکشنبه شب در جشنواره پسته زرندی ضمن گرامیداشت هفته بسیج و شهدای بسیج از برگزار کنندگان این جشنواره تشکر کرد و اظهار داشت: به برکت افزایش محصول پسته امسال نیز دومین جشنواره پسته ممتاز زرندی برگزار شد.

نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس با بیان اینکه پسته محل رزق و روزی در استان کرمان است، عنوان کرد: بحث آب و خاک و تکنولوژی که حاکم شده بر صنعت آبیاری و مبارزه با آفات و بحث غنی سازی خاک و افزایش بهره وری و با روش های سنتی قابل کشت نیست و در پسته باید از روش های نوین آبیاری استفاده کنیم.

امیری ادامه داد: در بحث بهره وری 34 هزار هکتار حدود 20 هزار تن محصول داشتیم و حدود 600 کیلو در هر هکتار که ضرورت دارد بحث بهره وری را مورد توجه ویژه قرار داد در حالی که رقبای ما در دنیا چیزی حدود 4 تن محصول پسته در هکتار برداشت دارند.

نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس با بیان اینکه در بخش صادرات غیرنفتی موفق نشدیم شرکت هایی راه اندازی کنیم که به صورت تخصصی کار و صادرات داشته باشند، افزود: دو سال است که بازار بورس ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش صادرات غیرنفتی نیازمند کار تخصصی است

بخش صادرات غیرنفتی نیازمند کار تخصصی است