مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 05:302019-11-25سياسي

جشنواره پسته «ممتاز زرندی» با چاشنی اجرای موفق طرح «امنیت»


امسال برای اولین بار، طرح پیشگیری از سرقت در دستور کار دادستانی شهرستان زرند قرار گرفت و با اجرای موفق این طرح با همکاری و هم افزایی مسئولان مردم در باغات پسته، - جشنواره پسته ممتاز زرندی با چاشنی اجرای موفق طرح امنیت امسال برای اولین بار، طرح پیشگیری از سرقت در دستور کار دادستانی شهرستان زرند قرار گرفت و با اجرای موفق این طرح با همکاری و هم افزایی مسئولان مردم در باغات پسته، آمار سرقت به صفر رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از زرند، دومین جشنواره پسته ممتاز شهرستان زرند با حضور مسوولان اجرایی و قضایی استان و پسته کاران شهرستان زرند در تالار قصر این شهرستان برگزار شد.

محمد اسلامی رییس اداره میراث فرهنگی زرند و دبیر دومین جشنواره پسته در حاشیه آغاز به کار این جشنواره گفت: جشنواره پسته زرندی با هدف معرفی پسته مرغوب این شهرستان و همچنین افزایش سطح علمی باغداران منطقه برگزار می شود.

وی بیان داشت: شکرگزاری از نعمت پسته، تقویت سرمایه گذاری، معرفی پسته، ایجاد کارگاه های آموزشی برای باغداران و کشاورزان، ترویج آبیاری نوین و اصلاح الگوی کشت و ترویج گردشگری از مهم ترین اهداف این جشنواره است.

زرند به قطب فولاد استان تبدیل می شود مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان هم گفت: دو اتفاق خوب حوزه صنعت و تجارت در استان روی داد که امسال با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره پسته «ممتاز زرندی» با چاشنی اجرای موفق طرح «امنیت»

جشنواره پسته «ممتاز زرندی» با چاشنی اجرای موفق طرح «امنیت»