مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 05:552019-11-25اجتماعي

مسدود شدن راه های دسترسی غیرمجاز به کنارگذر شمالی مشهد بسته شد


با هدف تردد ایمن شهروندان دو مسیر غیرمجاز جاده کنه بیست و جاده سیمان به آزادراه کنارگذر شمالی مشهد مسدود شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز خراسان رضوی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مشهد گفت: طبق قوانین بین المللی، آزادراه ها دارای ورودی و خروجی استاندارد و تعریف شده هستند و در غیر این صورت هر راهی که به آزادراه منتهی می شود غیر مجاز است و می بایست بسته شود و این اداره هم در راستای اجرای وظایف قانونی خود نسبت به بستن دو ورودی غیر مجاز جاده کنه بیست و جاده سیمان به آزادراه شمالی مشهد اقدام کرده است.

جواد پورعلی افزود: آزادراه کنارگذر شمالی مشهد معروف به کمربندی سبز مختص کاربرانی است که می خواهند وارد شهر نشده و با اطمینان خاطر از آزادراه عبور کنند از این رو با توجه به سرعت زیاد وسایل نقلیه در این مسیر هر گونه ورود و خروج غیر مجاز خطر آفرین است و باعث می شود تصادفاتی در این نقاط اتفاق بیفتد.

وی گفت: هرگونه ورود غیر مجاز و ایجاد راه اختصاصی به آزاد راه چه برای اراضی کشاورزی و چه برای سایر موارد تخلف محسوب می شود و پیگیرد قضایی به دنبال دارد.

پورعلی افزود: در کمربندی سبز مشهد بیش از 10 مورد مسیر دسترسی غیرمجاز وجود دارد که طبق برنامه زمان بندی شده دو مورد از پر خطرترین آنها با کمک نیروی انتظامی، پلیس راه منطقه و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسدود شدن راه های دسترسی غیرمجاز به کنارگذر شمالی مشهد بسته شد

مسدود شدن راه های دسترسی غیرمجاز به کنارگذر شمالی مشهد بسته شد