مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 06:102019-11-25سياسي

چرا در این سرزمین این همه آسان می میریم؟


«مرگ حق است و قسمتش بوده»، یکی از پرتکرارترین جملات در مراسم خاک سپاری و ترحیم است.

اما آیا هر مرگی را می شود با «قسمت» توجیه کرد؟ نمی شود با دقت و اندکی هوشمندی، - مرگ حق است و قسمتش بوده ، یکی از پرتکرارترین جملات در مراسم خاک سپاری و ترحیم است.

اما آیا هر مرگی را می شود با قسمت توجیه کرد؟ نمی شود با دقت و اندکی هوشمندی، مرگ را به تاخیر انداخت؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر ایران نوشت: مرگ حق است و قسمتش بوده ، یکی از پرتکرارترین جملات در مراسم خاکسپاری و ترحیم است.

در این که هر نفسی مرگ را می چشد کسی تردید ندارد اما آیا هر مرگی را می شود با قسمت توجیه کرد؟ نمی شود با دقت و اندکی هوشمندی، مرگ را به تاخیر انداخت؟ ما تقریباً به مرگ در نتیجه تصادفات رانندگی عادت کرده ایم و آن را به عنوان یک قضا و قدر پذیرفته ایم.

حتی وقتی با موتورسیکلت، بدون کلاه ایمنی و با سرعت سرسام آور رانندگی می کنیم و بعد از تصادف می میریم، لابد قسمت مان بوده، یا وقتی کمربند ایمنی نمی بندیم و با ماشینی که به ضعف ترمز، کیفیت پایین لاستیک، فقدان کیسه هوا، بدنه ضربه پذیر و .

آن آگاه هستیم، دور از چشم پلیس و دوربین های کنترل سرعت پرواز می کنیم هم قسمت و تقدیر است که تصادف کنیم و بمیریم! اما لطفاً به مرگ با گاز عادت نکنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا در این سرزمین این همه آسان می میریم؟

چرا در این سرزمین این همه آسان می میریم؟