مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 06:552019-11-25سياسي

اخلاص در عمل شاه کلید ماندگاری بسیج است/ نگاه ها به بیرون نباشد


فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان این که اخلاص در عمل شاه کلید ماندگاری بسیج است، گفت: باید سیاست اخلاقی شود نه این که اخلاق سیاسی شود و بسیجی هم به دنبال این امر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسین معروفی صبح دوشنبه در مجمع عالی بسیج گلستان اظهارکرد: باید سیاست اخلاقی شود نه این که اخلاق سیاسی شود و بسیجی هم به دنبال این امر است.

وی با بیان این که بسیج حزب و گروه نیست، افزود: بسیج منزلگاه افرادی نیست که آرمان های اصلی بسیج که حفظ آرمان های انقلاب است را ندید بگیرند.

معروفی به ویژگی های بسیجی اشاره کرد و ادامه داد: فرد بسیجی، بصیرت و آگاهی دارد و به روز است و به موقع عمل می کند.

وی با تأکید بر این که اخلاص شاه کلید ماندگاری بسیج است، گفت: بسیج بن بست شکن است زیرا فرهنگ آن برگرفته از فرهنگ عاشورا و سیدالشهدا است.

معروفی اضافه کرد: نیروهای بسیجی در جبهه های شمال غرب و غرب تمام همت خود را برای حفظ امنیت به کار گرفته و این نشان دهنده اقتدار کشور است.

وی با بیان این که امروز به برکت انقلاب، موشک نقطه زن داریم، عنوان کرد که علاوه بر سخت افزار کاربر ما هم هوشمند است که توانستند پهپاد آمریکایی را به دام بیندازند.

معروفی تصریح کرد: کشور در زمینه های مختلف از جمله نانو، فرهنگ، انرژی هسته ای و غیره سرآمد است و ظرفیت های خوبی دارد که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاص در عمل شاه کلید ماندگاری بسیج است/ نگاه ها به بیرون نباشد

اخلاص در عمل شاه کلید ماندگاری بسیج است/ نگاه ها به بیرون نباشد