مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 07:062019-11-25بين الملل

ابعاد راهبردی واکنش ارتش سوریه به تلاش ترکیه برای اشغال «تل تمر»


نیروهای ارتش سوریه و شبه نظامیان کُرد طی چند روز گذشته واکنش قاطعی به تلاش آنکارا و گروه های مسلح وابسته به آن برای اشغال منطقه راهبردی «تل تمر» در استان حسکه نشان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس روزنامه لبنانی البناء در گزارشی درباره تحولات شمال و شرق سوریه به دنبال تجاوز نظامی ترکیه به این منطقه نوشت: تحولات پرشتاب در عرصه سوریه محدود به تحولات نظامی و سیاسی نیست بلکه تفاهم میان روسیه و ترکیه بر سر مناطق شرق و غرب فرات (توافق سوچی) هم محل بحث و جدال شده و روشن است که ماهیت این توافق مطابق منافع ژئو سیاسی و مطابق با دستاوردهای نظامی ارتش سوریه و استقرار سریع آن در شمال شرق این کشور قابل تغییر است.

بر اساس این گزارش، کشورهای متجاوز علیه سوریه به سنگ اندازی در مسیر استقرار نظامی ارتش سوریه در شمال و شرق این کشور ادامه می دهند.

در حال حاضر ترکیه همه حواس خود را متوجه شهرک تل تمر در محور راس العین کرده است.

نیروهای ارتش ترکیه و عناصر گروه های تروریستی وابسته به آن با وجود برقراری آتش بس و توافق سوچی طی چند روز گذشته به مواضع نیروهای ارتش سوریه و نیروهای موسوم به دموکراتیک سوریه در حومه شهر اشغالی راس العین در شمال غرب استان حسکه حمله می کنند و به مناطقی که ظرف یک ماه گذشته در شمال استان رقه و شمال غرب استان حس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابعاد راهبردی واکنش ارتش سوریه به تلاش ترکیه برای اشغال «تل تمر»

ابعاد راهبردی واکنش ارتش سوریه به تلاش ترکیه برای اشغال «تل تمر»