مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 07:202019-11-25سياسي

نیروهای شهرداری ساری تعدیل نشدند/ پرداخت بدهی پیمانکاران


شهردار ساری در ارتباط با تعدیل نیرو در شهرداری ساری در ماه های اخیر گفت: ظرفیت نیروهای شهرداری ساری خیلی بیشتر از آنی بود که واقعا باید وجود داشت، - این امر بار مالی زیادی را به شهرداری و به مردم شهر وارد می کرد ضمن اینکه ما با توجه به کسانی که حضور داشتند اصلا تعدیل نیرو نداشتیم.

 عباس رجبی شهردار ساری با  حضور در غرفه خبرگزاری فارس در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با خبرنگاران فارس به گفت و گو نشست.

*راه اندازی موزه مرکز مازندران تا دهه فجر وی در پاسخ به نبود موزه در مرکز مازندران اظهار کرد: امروز جلسه ای با مدیرکل میراث فرهنگی استان داشتیم و هماهنگی های لازم انجام شده است و موزه شهرسان ساری تا دهه فجر امسال راه اندازی می شود.

شهردار ساری با بیان اینکه چهار ساختمان موزه داریم که آماده راه اندازی است، افزود: با حضور مسؤولان شهرستانی و استانی، موزه های مربوط به مرکز مازندران و استان به بهره برداری می رسد.

رجبی در ادامه به پروژه های هدایت آب های سطحی اشاره کرد و یادآور شد: همه پروژه نیمه تمام هدایت آب های سطحی در حال انجام است و امسال زیاد آب گرفتگی معابر نخواهیم داشت.

*بودجه شهرداری ساری خوب است وی در ارتباط با سوال خبرنگار فارس مبنی بر بودجه شهر ساری گفت: هیچ وقت نمی توانیم متناسب با نیاز کار کنیم اگر قرار است با این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای شهرداری ساری تعدیل نشدند/ پرداخت بدهی پیمانکاران

نیروهای شهرداری ساری تعدیل نشدند/ پرداخت بدهی پیمانکاران