مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 07:402019-11-25سياسي

آذربایجان ظرفیت بالایی در اجرای برنامه های فاخر فرهنگی دارد


دبیر شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی گفت: استقبال گسترده مردم از نمایشگاه های کتاب و مطبوعات نشان از ظرفیت بالای استان برای اجرای برنامه های فاخر فرهنگی دارد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دبیر شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی گفت: استقبال گسترده مردم از نمایشگاه های کتاب و مطبوعات نشان از ظرفیت بالای استان برای اجرای برنامه های فاخر فرهنگی دارد.

محمد محمدپور در هفتاد و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار کرد: برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و دهمین نمایشگاه مطبوعات استان به اذعان کارشناسان با موفقیت همراه بود.

وی با اشاره به این که نمایشگاه کتاب تبریز پس از تهران بزرگترین و مهم ترین نمایشگاه کتاب کشور شناخته می شود، خاطرنشان کرد: نمایشگاه کتاب تبریز همه ساله با استقبال گسترده مردم استان های شمال غرب کشور همراه است.

وی با بیان این که نمایشگاه کتاب و مطبوعات امسال یک حماسه ِ فرهنگی از جانب مردم بوده است، افزود: امسال حدود یک میلیون نفر از این دو نمایشگاه بازدید کردند که در نوع خود کم نظیر است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان به فروش هشت و نیم میلیارد تومانی کتاب در نمایشگاه کتاب سال پیش اشاره کرد و گفت: این رقم در هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز به 12میلیارد و 850 میلیون تومان افزایش پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان ظرفیت بالایی در اجرای برنامه های فاخر فرهنگی دارد

آذربایجان ظرفیت بالایی در اجرای برنامه های فاخر فرهنگی دارد