مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 08:262019-11-25پزشكي

ساختار دانشگاه های علوم پزشکی تا 1404 نسل سوم می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدباقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت امروز در مراسم افتتاح برنامه پودمانی مجازی پزشک خانواده در محل دانشگاه علوم پزشکی مجازی گفت: - معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: ساختار دانشگاه های علوم پزشکی تا سال 1404 به دانشگاه های نسل سوم بدل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدباقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت امروز در مراسم افتتاح برنامه پودمانی مجازی پزشک خانواده در محل دانشگاه علوم پزشکی مجازی گفت: پودمانی مجازی یکی از مهمترین بستر های پزشک خانواده است چرا که می تواند با مجموعه عظیم شبکه خدمات بهداشتی درمانی کشور مرتبط باشد.

لاریجانی افزود: در حال حاضر 67 مرکز دولتی و 90 مرکز غیردولتی در حوزه آموزش پزشکی با حدود 200 هزار دانشجو و 20 هزار عضو هیات علمی فعال هستند و مجازی سازی می تواند ارتباط دانشگاه ها را با هم گسترش دهد.

نگاه سیستماتیک به اسناد بالادستی کشور نشان می دهد که برای دانشگاه ها یک نقشه راه مشخص وجود دارد و می تواند با آینده نگاری پاسخگوی نیاز جامعه باشد.

معاون آموزشی وزیر بهداشت بیان کرد: مجازی سازی پزشک خانواده یک نیاز ملی برای تربیت پزشکان عمومی است و با توجه به اینکه در بسیاری از نقاط دنیا مسیر تربیت پزشک خانواده یک مسیر طولانی بوده ما سعی داریم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار دانشگاه های علوم پزشکی تا 1404 نسل سوم می شود

ساختار دانشگاه های علوم پزشکی تا 1404 نسل سوم می شود