مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 10:002019-11-25سياسي

رسانه ها نقش مهمی در خنثی سازی توطئه دشمنان دارند


دشمنان در فضای رسانه ای به دنبال اثبات ناکارآمدی نظام های دینی بویژه در ایران اسلامی اند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیمای مرکز کرمان ، سردار شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر گفت : دشمنان با سه راهکار پشیمانی از انقلاب ، بحرانی نشان دادن شرایط کشور و نا امید نشان دادن آینده کشور را دنبال می کنند که در برابر این هجمه رسانه ها نقش بسیار مهمی در خنثی سازی توطئه دشمنان دارند.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی یک گفتمان جدید درکنار گفتمان کمونیسم و نظام سرمایه داری را مطرح کرد افزود : گفتمان انقلاب اسلامی برپایه تعالیم و رهنمودهای قرآن و پیامبر(ص) است.

وی همچنین افزود : صدور بیانیه گام دوم از سوی رهبر انقلاب در راستای تثبیت انقلاب اسلامی و ترسیم افق آینده کشور بر پایه تجربیات 40 سال اول انقلاب است.

حجت الاسلام عربپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله نیز بیانیه گام دوم انقلاب را یک سند زرین سراسر از حکمت و تدبیر از سوی رهبر انقلاب دانست و افزود: تبیین و گفتمان سازی این بیانیه بر عهده اصحاب رسانه و فرهنگ است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان هم بیانیه گام دوم انقلاب را نقشه راه کشور دانست و گفت: این بیانیه باید تبدیل به یک مطالبه ملی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها نقش مهمی در خنثی سازی توطئه دشمنان دارند

رسانه ها نقش مهمی در خنثی سازی توطئه دشمنان دارند