مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 10:052019-11-25اقتصادي

طلای ایران با وجود کاهش اونس کوتاه نیامد


رییس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان گفت: با وجود کاهش بهای اونس جهانی، نرخ طلا و سکه در بازار داخلی ایران افزایش یافته است.

- ایسنا/اصفهان رییس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان گفت: با وجود کاهش بهای اونس جهانی، نرخ طلا و سکه در بازار داخلی ایران افزایش یافته است.

هوشنگ شیشه بران در گفت وگو با ایسنا، با تحلیل وضعیت بازار جهانی طلا، اظهار کرد: در آغاز مبادلات امروز دوشنبه قیمت طلا در بازارهای جهانی به روند نزولی خود ادامه داد و به پایین ترین سطح خود در یک هفته اخیر رسید.

وی افزود: علت اصلی روند نزولی طلا، تحولات مثبت در مذاکرات تجاری آمریکا و چین و تقویت ارزش دلار در برابر سایر ارزهای معتبر بین المللی است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان اضافه کرد: جنگ تجاری میان چین و آمریکا نیز بر روی اقتصاد جهانی و نوسانات طلا تاثیر زیادی گذاشته است و از طرفی موضوع برگزیت و سیاست های انبساطی بانک های مرکزی دنیا بر این موضوع اثر گذاشته است.

وی تصریح کرد: امیدواری سرمایه گذاران بین المللی نسبت به حل و فصل اختلافات تجاری آمریکا و چین موجب شد تا شاخص سهام در بازارهای آسیایی نیز امروز با افزایش روبرو شود.

شیشه بران یادآور شد: خوش بینی نسبت به توافق تجاری میان آمریکا و چین کمک کرد تا بازارهای سهام آسیایی روند صعودی پیدا کنند و دلار در برابر سبدی از ارزها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلای ایران با وجود کاهش اونس کوتاه نیامد

طلای ایران با وجود کاهش اونس کوتاه نیامد