مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 10:462019-11-25ورزشي

آوالان کامیاران روی نوار شکست


تیم فوتبال آوالان کامیاران در دیدار هفته دهم رقابت ها مقابل تیم اترک بجنورد به میدان رفت و در پایان با یک گل مغلوب تیم میزبان شد.

- مرکز کردستان، مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: هفته دهم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور روز یکشنبه سوم آذرماه با برگزاری دو دیدار در شهر های مختلف پیگیری شد.

حامد جولایی افزود: تیم آوالان کامیاران در گروه الف رقابت های لیگ دسته دوم راس ساعت 14:30 در ورزشگاه تختی شهر بجنورد میهمان تیم اترک بجنورد بود.

جولایی گفت: نماینده کردستان که در چند هفته اخیر نتایج خوبی را کسب نکرده است در این دیدار امیدوار بود تا با یک بازی هجومی بتواند سه امتیاز هفته دهم را کسب کند و روند نزولی جایگاه خود در جدول رده بندی را تغییر دهد، اما در نهایت با یک گل مغلوب تیم اترک بجنورد میزبان این دیدار شد.

وی افزود: تیم آوالان کامیاران در لیگ دسته دوم فوتبال کشور با این شکست هم اکنون با 9 امتیاز و یک بازی کمتر در جایگاه یازدهم جدول رده بندی قرار دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: براساس قرعه کشی انجام شده رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور 28 تیم در دو گروه (الف) و (ب) با هم رقابت می کنند تا در پایان رقابت ها دو تیم اول هر گروه به صورت مستقیم به رقابت های دسته اول صعود کنند و تیم های دوم هم با یکدیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آوالان کامیاران روی نوار شکست

آوالان کامیاران روی نوار شکست