مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 11:162019-11-25حوادث

ماجرای سقوط اتوبوس از پل چمران اصفهان چه بود؟


ظهر امروز براثر برخورد اتوبوس مسافربری برون شهری با یک دستگاه اتوبوس واحد شهری در پل چمران اصفهان، اتوبوس مسافربری برون شهری از کنارگذر این پل منحرف و در شرف سقوط قرار گرفت.

- ایسنا/اصفهان ظهر امروز براثر برخورد اتوبوس مسافربری برون شهری با یک دستگاه اتوبوس واحد شهری در پل چمران اصفهان، اتوبوس مسافربری برون شهری از کنارگذر این پل منحرف و در شرف سقوط قرار گرفت.

رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان در خصوص جزییات این حادثه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این حادثه حدود ساعت 11:50 صبح امروز دوشنبه 4 آذر ماه اتفاق افتاد که عوامل نیروی پلیس ساعت 12 ظهر در موقعیت حاضر شدند.

سرهنگ ابوالقاسم چلمغانی افزود: در این حادثه، یک دستگاه اتوبوس برون شهری که از شهرستان خوانسار حرکت کرده، در پل چمران با یک دستگاه اتوبوس شرکت اتوبوسرانی که در محور شرق به غرب در حرکت بود، تصادف کرد و همین امر موجب واژگونی اتوبوس برون شهری و صدمه به تعدادی مسافران آن شد.

وی با بیان اینکه مسافران اتوبوس برون شهری 20 نفر بودند، گفت: خوشبختانه در این حادثه مورد فوتی وجود نداشت و تنها دو نفر بستری شدند و بقیه افراد صدمه دیده به صورت سرپایی درمان شدند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نمی توان مشخص کرد که مقصر این حادثه چه کسی است و باید دلایل آن بررسی شود، اما از دلایل تصادف می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای سقوط اتوبوس از پل چمران اصفهان چه بود؟

ماجرای سقوط اتوبوس از پل چمران اصفهان چه بود؟