مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 11:562019-11-25ورزشي

درخشش نخبه بسیجی مشگین شهری در مجامع علمی جهانی


نخبه بسیجی مشگین شهری مدال طلا ودیپلم افتخار هفدهمین دوره مسابقات جهانی ایده و اختراعات کشور کروواسی(ARCA2019) را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، عباس بشیرزاده مخترع، محقق، نخبه بسیجی و مدیرعامل شرکت نوآوران سلامت یار مشگین شهر در هفدهمین دوره مسابقات جهانی ایده و اختراعات کشور کروواسی موفق به کسب مدال طلا و دیپلم افتخار این رویداد علمی جهانی شد.

این مسابقات که از معتبرترین مسابقات جهانی ثبت اختراعات است از 25 تا 27 مهرماه سال جاری در زاگرب، پایتخت کرواسی با شرکت بیش از 200 مخترع سرشناس و نوابغ علمی جهانی از 25 کشور برگزار شد.

بشیرزاده به همراه تیم علمی خود از دانشگاه علوم پزشکی تهران متشکل از قاسم فکوری زاد و پوریا ذوالفقاری در کلاس پزشکی این مسابقات شرکت کرده و با اختراع بالشت طبی بین زانویی کاهنده فشار وزن ران به ستون فقرات در حین خواب برای سالمندان و افراد دارای بیماری دیسک مدال طلا را از آن خود کردند.

این رویداد مهم علمی توسط فدراسیون جهانی مخترعان(IFIA)، وزارت علوم کشور کروواسی، سازمان جهانی مالکیت معنوی ملل متحد(WIPO)، سازمان ثبت اختراعات اتحادیه اروپا، سازمان ها و نهادهای بین المللی مرتبط با اختراعات و نوآوری و حمایت دانشگاه های معتبر جهان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش نخبه بسیجی مشگین شهری در مجامع علمی جهانی

درخشش نخبه بسیجی مشگین شهری در مجامع علمی جهانی