مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 12:002019-11-25پزشكي

چگونه از سقوط سالمندان پیشگیری کنیم؟


رییس مرکز تحقیقات سالمندی با تاکید بر اهمیت مساله و چالش سالمندی در کشور، به مهمترین و شایعترین علل سقوط در سالمند و راه های پیشگیری از وقوع آن اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر احمد دلبری در دومین نشست تخصصی سلامت سالمندی با موضوع سقوط در سالمندان، پیامدها و راهکارها که از سوی معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه سالمندان در کشور ما حال خوبی ندارند و باید برای روبرو شدن با این معضل در آینده و رفاه حال و افزایش کیفیت زندگی 8 میلیون سالمند امروز جامعه، برنامه ریزی و سیاستگذاری مناسبی داشته باشیم.

وی با اشاره به طرح پژوهشی صورت گرفته در رابطه با وضعیت سالمندان کشور، عنوان کرد: بر اساس نتایج این طرح، شهروندان سالمند به طور میانگین 5.

5 فرزند داشتند که 2.

2 نفر آنها حمایتگر سالمند بودند و باقی در اطراف سالمند حضور نداشتند.

باید در نظر داشته باشیم که این مشکل روزبروز بدتر خواهد شد.

انتقاد از وضعیت معیشتی و پوشش بیمه ای سالمندان این عضو هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با انتقاد از وضعیت معیشتی و پوشش بیمه ای سالمندان در کشور، گفت: ما تنها تونسته ایم طول عمر و امید به زندگی افراد را زیاد کنیم، اما آیا واقعا برای افزایش کیفیت عمر و زندگی افراد کاری کرده ایم؟! وی با بیان اینکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه از سقوط سالمندان پیشگیری کنیم؟

چگونه از سقوط سالمندان پیشگیری کنیم؟