مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 12:102019-11-25اقتصادي

معلمان ابتدایی 10درصد بیشتر از طرح رتبه بندی بهره مند می شوند


وزیرآموزش وپرورش با اعلام جزییات طرح رتبه بندی معلمان از افزایش میانگین حقوقی420 هزارتومانی معلمان و 10 درصد افزایش حقوقی بیشتر معلمان ابتدایی در این طرح خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن حاجی میرزایی در برنامه تلفنی زنده با بخش خبر ساعت 13:45 شبکه خبر با اشاره به آغاز عملیات اجرایی شدن رتبه بندی معلمان، اظهار کرد: شب گذشته طرح رتبه بندی به تصویب نهایی هیات وزیران رسیده است و مقدمات اجرایی آن از هفته آینده آغاز خواهد شد.

وی افزود: با شیوه نامه ای که ارسال خواهد شد، نحوه تخصیص معلمان به رتبه های مختلف تعیین می شود که این شیو نامه آماده شده است و با ابلاغ آن به استان ها عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

وزیرآموزش وپرورش بابیان اینکه معلمان به عنوان مهم ترین سرمایه های آموزش وپرورش و کشور هستند، گفت: بین کیفیت کار نیروی انسانی و نظام جبران خدمات باید رابطه ای باشد و هرچقدر این رابطه مناسب تر تنظیم شود می توانیم از نیروهای باکیفیت بهتری برخوردار باشیم.

حاجی میرزایی تأکید کرد: نظام رتبه بندی درصدد ارتقای کیفیت و ارتباط کیفیت با نظام جبران خدمات معلمان است.

وی با اشاره به کسانی که مشمول این طرح می شوند، اظهار کرد: این طرح شامل آموزگاران، دبیران، هنرآموزان، مربیان پرورشی، مراقبان سلامت، مشاوران، معاونان و مدیران واحدهای آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان ابتدایی 10درصد بیشتر از طرح رتبه بندی بهره مند می شوند

معلمان ابتدایی 10درصد بیشتر از طرح رتبه بندی بهره مند می شوند