مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 12:462019-11-25سياسي

بیش از نیمی از ادارات یزد مناسب سازی شده اند


رییس دبیرخانه ستاد مناسب سازی بهزیستی کشور: اردکان شهر پایلوت بدون مانع در کشورمعرفی شد.

- یزد، مدیر کل بهزیستی یزد در نشست مسئولان دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کل کشور گفت:: جهش خوبی در عملکرد ادارات در موضوع مناسب سازی شهر برای معلولان داشتیم.

عطابخش افزود: در جشنواره شهید رجایی اقدامات 24 دستگاه مورد پایش قرار گرفت که مشخص شد 53 درصد دستگاه های دولتی استان یزد مناسب سازی شده اند.

رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی بهزیستی کشور گفت::شهر اردکان به دلیل اینکه شهر بدون مانع است به عنوان شهر پایلوت در سراسر کشور معرفی می شود.

ابراهیم کاظمی مومن سرایی افزود: کارشناسان بهزیستی سراسر کشور بازدیدی از شهرستان اردکان و میبد خواهند داشت تا بتوانند از اقدامات و تجربیات خوب شورای شهر و شهرداری یزد در زمینه مناسب سازی شهر استفاده کنند.

وی گفت::آیین نامه ماده سه قانون جامع حمایت از افراد دارای معلولیت در زمینه مناسب سازی معابر و اماکن در کمیسیون اجتماعی مصوب شده و بزودی در کمیسیون دولت، تصویب نهایی می شود.

رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیر مناسب سازی بهزیستی کشورافزود: این آیین نامه 18 ماده دارد و در آن وظایف تمامی دستگاه های اجرایی و ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از نیمی از ادارات یزد مناسب سازی شده اند

بیش از نیمی از ادارات یزد مناسب سازی شده اند