مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 12:552019-11-25سياسي

فرصت سه ماهه کمیسیون اصل 90 به بانک ملت برای پرداخت تسهیلات به فولاد فسا


کمیسیون اصل 90 به بانک ملت 3 ماه فرصت داد تا تسهیلات مربوط به فولاد فسا را در اختیار سرمایه گذاران قرار دهد و در غیر این صورت پس از گذشت 3 ماه پرونده برای رسیدگی بیشتر به قوه قضاییه ارسال خواهد شد.

- محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: در جلسه امروز موضوع شکایت مربوط به عدم پرداخت تسهیلات بانک ملت به سرمایه گذار فولاد فسا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: بنا بود تا این جلسه با حضور مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شود ولی وی در این جلسه حضور نیافت و جلسه با حضور معاون وی و مدیرعامل بانک ملت برگزار شد.

دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: در جلسه امروز پس از انجام بررسی های لازم در نهایت مقرر شد تا بانک ملت بر اساس صرفه و صلاح خود و با هدف ایجاد اشتغالزایی تسهیلات لازم را در اختیار سرمایه گذار فولاد فسا قرار دهد.

امیرحسنخانی خاطرنشان کرد: در این جلسه کمیسیون اصل 90 به بانک ملت سه ماه فرصت داد تا این تسهیلات را پرداخت کند و چنانچه در طول این سه ماه این کار انجام نشود پرونده برای رسیدگی بیشتر به قوه قضاییه ارسال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت سه ماهه کمیسیون اصل 90 به بانک ملت برای پرداخت تسهیلات به فولاد فسا

فرصت سه ماهه کمیسیون اصل 90 به بانک ملت برای پرداخت تسهیلات به فولاد فسا