مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 13:002019-11-25سياسي

اسامی مرتبطین با «روح الله زم» به مرور زمان اعلام خواهد شد


سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اسامی مرتبطین با «روح الله زم» به مرور زمان اعلام خواهد شد، گفت: آن چیزی که در این میان مهم است این بوده که مرجعیت تجمیعی فضاسازی علیه جمهوری اسلامی در خارج از کشور با دستگیری زم منهدم شده و بحث اعلام مرتبطین .

- اسامی مرتبطین با روح الله زم به مرور زمان اعلام خواهد شد ایسنا/کرمان سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اسامی مرتبطین با روح الله زم به مرور زمان اعلام خواهد شد، گفت: آن چیزی که در این میان مهم است این بوده که مرجعیت تجمیعی فضاسازی علیه جمهوری اسلامی در خارج از کشور با دستگیری زم منهدم شده و بحث اعلام مرتبطین با زم در درجه دوم اهمیت قرار دارد.

سردار رمضان شریف امروز چهارم آذرماه در حاشیه مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت دستگیری روح الله زم گفت: عمده ای از ارتباطات با روح الله زم کشف و متاسفانه این ارتباطات از طیف های و جناح های مختلف داخلی بوده که در تور رسانه ای زم افتاده بودند که در این راستاهمه این مرتبطین شناسایی و به مرور اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: برخی از این ارتباطات برای فضاسازی علیه جریانات داخلی هم بوده و سرجمع آن به دنبال تبدیل سایت آمد نیوز به یک مرجع خبری علیه جمهوری اسلامی و فضاسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی مرتبطین با «روح الله زم» به مرور زمان اعلام خواهد شد

اسامی مرتبطین با «روح الله زم» به مرور زمان اعلام خواهد شد