مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 13:552019-11-25سياسي

حماسه چهار آذر یک افتخار بزرگ برای اندیمشک است


امام جمعه اندیمشک شهیدان را یک برکت برای ایران اسلامی دانست و گفت: حماسه چهار آذر افتخار بزرگی برای اندیمشک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری صبح امروز در آیین حماسه چهارم آذر اظهار کرد: آیین های گرامی داشت این روز با شکوه و معنوی باید بیش از گذشته و با شکوه برگزار شود.

وی با اشاره به نقش مردم اندیمشک در پشتیبانی از رزمندگان و جبهه های دفاع مقدس، مردم اندیمشک را پشتیبان انقلاب و اسلام بیان کرد و افزود: نقش مردم اندیمشک در دفاع از جبهه های مقاومت و بیداری مثال زدنی و ممتاز است.

امام جمعه اندیمشک گفت: پس از سیلاب بهار گذشته مردم اندیمشک خدمت رسانی به شهروندان شهرهای مختلف استان خوزستان را بر عهده گرفتند و نقش خود را به خوبی در تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری را به اجرا رساندند.

وی عنوان کرد: مردم شهر حماسه ساز چهارم آذر پیشتاز لبیک به رهنمودهای مقام معظم رهبری و تجدید بیعت با ارزش های انقلابی و اسلامی ایران هستند.

حسینی نوری تصریح کرد: توجه به پاسداشت سرو قامتان هشت سال دفاع مقدس و بیان رشادت های آنان نقشه راه و یک نیاز فرهنگی و اجتماعی است.

امام جمعه اندیمشک شهیدان را برکت برای نظام اسلامی و جامعه دانست و گفت: دفاع مقدس و حماسه چهارم آذر یک افتخار بزرگ و برگ زرین برای مردم اندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه چهار آذر یک افتخار بزرگ برای اندیمشک است

حماسه چهار آذر یک افتخار بزرگ برای اندیمشک است