مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 14:502019-11-25بين الملل

غرامت «رضاییان» معادل حقوق یک سالِ 93هزار کارگر ایرانی!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جیسون رضاییان، روزنامه نگار واشنگتن پست مهره ارزشمندی برای کاخ سفید بود که تیر93 به اتهام جاسوسی در ایران دستگیر شد و 18 ماه بعد، - یک قاضی در واشنگتن در پرونده شکایت جیسون رضاییان از جمهوری اسلامی او را به خاطر نزدیک یک و نیم سال زندان در اوین مستحق گرفتن 180 میلیون دلار غرامت از دولت ایران دانسته است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، جیسون رضاییان، روزنامه نگار واشنگتن پست مهره ارزشمندی برای کاخ سفید بود که تیر93 به اتهام جاسوسی در ایران دستگیر شد و 18 ماه بعد، در دی 94 یک پای مبادله تاریخی ایران و آمریکا شده است.

حال یک قاضی در واشنگتن در پرونده شکایتِ جیسون رضاییان از جمهوری اسلامی، او را به خاطر نزدیک یک و نیم سال زندان در اوین مستحق گرفتن 180 میلیون دلار غرامت از دولت ایران دانسته است! یکی از کاربران توییتر با توجه به این خبر نوشت: غرامتی که آمریکا برای جان باختن 290 سرنشین پرواز655 ایران ایر تعیین کرد: 61.

8 میلیون دلار.

غرامتی که آمریکا برای یک سال و نیم زندان رفتن جیسون رضاییان تعیین کرد: 180 میلیون دلار.

علی علیزاده نیز در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: غرامتی که آمریکا برای جیسون رضاییان تعیین کرده نه فقط خونب های 845ایرانی کشته توسط آمریکاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرامت «رضاییان» معادل حقوق یک سالِ 93هزار کارگر ایرانی!

غرامت «رضاییان» معادل حقوق یک سالِ 93هزار کارگر ایرانی!