مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 15:352019-11-25اقتصادي

گرانی خودرو نتیجه سوءاستفاده های اینترنتی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از خانه ملت، رضا رحمانی، درباره برنامه های وزارتخانه تحت امرش برای جلوگیری از افزایش قیمت کالا ها پس از اصلاح نرخ بنزین، - وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت:علی رغم اینکه خودروسازان افزایش قیمتی نداشته اند، اما برخی خودرو ها در هفته های گذشته دچار گرانی شده اند که این گرانی ها ناشی از سوءاستفاده برخی افراد در اینترنت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از خانه ملت، رضا رحمانی، درباره برنامه های وزارتخانه تحت امرش برای جلوگیری از افزایش قیمت کالا ها پس از اصلاح نرخ بنزین، گفت: در حال حاضر کنترل قیمت ها از چند جنبه پیگیری می شود؛ نخست آنکه تولید، واردات، توزیع عمده و توزیع خرد مورد بررسی قرار می گیرد و دوم آنکه با انجمن های مربوطه هماهنگی های لازم انجام گرفته تا این انجمن ها از افزایش قیمت خودداری کنند.

این عضو کابینه دولت دوازدهم با بیان اینکه با 90 انجمن تخصصی حوزه تولید برای جلوگیری از افزایش قیمت کالا ها پس از اصلاح قیمت بنزین رایزنی شده است، ادامه داد: در این جلسات مقرر شد؛ کالا ها افزایش قیمتی نداشته باشند.

وی افزود: بخشی از افزایش قیمت ها پس از اصلاح نرخ بنزین مانند کرایه تاکسی ها واقعی است، زیرا قیمت بنزین از 1000 تومان به 1500 تومان افزایش یافته است، بنابراین هزینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی خودرو نتیجه سوءاستفاده های اینترنتی است

گرانی خودرو نتیجه سوءاستفاده های اینترنتی است