مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 16:352019-11-25سياسي

امیری: حجتی 6 ماه پیش استعفا داده بود


محمود حجتی شش ماه پیش به خاطر کسالت جسمانی از وزارت جهاد کشاورزی استعفا داد ولی رییس جمهور استعفایش را نپذیرفته بود.

- معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: محمود حجتی شش ماه پیش به خاطر کسالت جسمانی از وزارت جهاد کشاورزی استعفا داد ولی رییس جمهور استعفایش را نپذیرفته بود.

حسینعلی امیری در گفت وگو با ایسنا درباره دلیل استعفای محمود حجتی اظهار کرد: حجتی از وزرای باسابقه، با تجربه و انسانی مومن است که به یک خانواده شهیدپرور تعلق دارد که در وزارت جهاد کشاورزی دولت های یازدهم و دوازدهم عملکرد موفقی داشت.

وی ادامه داد: حجتی از پنج – شش ماهه پیش به خاطر کسالت جسمی چند بار درخواست استعفا داده بود ولی رییس جمهور با توجه به موفقیت های وی با استعفایش موافقت نکرد و از او خواست تا به کارش ادامه دهد اما از یک ماه پیش که کسالت جسمانی حجتی بیشتر شد، وی بر استعفایش اصرار کرد و رییس جمهور هم آن را پذیرفت.

معاون پارلمانی رییس جمهور همچنین با بیان اینکه استعفای حجتی ربطی به موضوع استیضاحش در مجلس نداشت، تصریح کرد: من از پنج – شش ماه پیش در دولت شاهد بودم که حجتی اصرار داشت که رییس جمهور استعفایش را بپذیرد.

امیری درباره آخرین وضعیت تشکیل وزارت بازرگانی نیز گفت: گزارش تشکیل این وزارتخانه در کمیسیون اجتماعی مجلس است و پس از بررسی به صحن مجلس می آید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیری: حجتی 6 ماه پیش استعفا داده بود

امیری: حجتی 6 ماه پیش استعفا داده بود