مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 17:202019-11-25سياسي

حضور مردم ریشه فتنه در کشور را خشک کرد


مدیرکل تبلیغات مازندران با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت در کشور گفت: حضور حماسی مردم ریشه فتنه را در کشور خشکاند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ناصر شکریان شامگاه دوشنبه در گردهمایی روسای تبلیغات اسلامی گفت: ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی، ریشه فتنه را خشک کردند و نشان دادند راه برون رفت از مشکلات، تبعیت از قانون و دفاع از ارزش های انقلابی است.

وی به حضور گسترده مردم در راهپیمایی های چند روز اخیر در کشور اشاره کرد و افزود: مردم همیشه در صحنه مازندران همانند دیگر استان ها و شهرهای مختلف کشور با حضور خود، ریشه فتنه را خشک کردند و نشان دادند راه برای برون رفت از مشکلات، تبعیت از قانون و دفاع از ارزش های انقلابی است.

حجت الاسلام شکریان به بیان روند شکل گیری اغتشاش در روزهای اخیر اشاره و خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب با استفاده از فضای تبلیغاتی شبکه های مجازی، عناصر خودباخته و سرسپرده داخلی و با سوءاستفاده از نگرانی های به حق مردم، به دنبال تضعیف و فروپاشی نظام بودند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز در نخستین موضع گیری خود فرمودند مردم کشورمان اماکن عمومی را تخریب و آتش نمی زنند، افزود: ضد انقلاب، اشرار و اغتشاشگران تلاش کردند فضای کشور را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم ریشه فتنه در کشور را خشک کرد

حضور مردم ریشه فتنه در کشور را خشک کرد